Ämne: WN suger
Visa ett inlägg
Oläst 2009-05-12, 11:47 #9
Danieloss avatar
Danielos Danielos är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Oct 2005
Danielos Danielos är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
Danieloss avatar

Reg.datum: Oct 2005
Citat:
Ursprungligen postat av Alex
Vi som är moderatorer jobbar ju som tidigare nämnt gratis. Vi sysslar med bra mycket mer än att ta bort enskilda trådar och inlägg.
Att ni jobbar gratis är ingen ursäkt, om ni inte har tid, lämna över moderator arbetet till någon annan, det finns flera som båda kan hjälpa till gratis och har mycket tid.

Citat:
Ursprungligen postat av Alex
Bara för att man inte skriver mycket behöver inte betyda att man inte är aktiv. Jag läser i stort sett allt som händer på WN. Ser jag något som är ett givet regelbrott så åtgärdar jag givetvis det. Det samma gäller för de övriga moderatorerna.
Jo, det är många som upplever er inaktiva, ni agerar inte konsekvent, och ofta agerar ni försent och gör inte ibland nödvändiga kommenterar i trådar samt ni styr inte upp trådar som håller på att balla ur, i den kritiska tråden som skapades av mig, raderas rätt upp och ner och ni hade inte ens kommenterat er ståndpunkt eller möt kritiken.

Sen att ni inte ens lyckas uppgradera forum programvaran till nåt bättre, förbättrar ju inte saken. Generellt finns ingen drivkraft och glöd någonstans.

Det faktum att moderator arbetet inte lämnas över till någon annan tyder på att WN sköts som ett företag som inte tål kritik och det gillar inte jag personligen.

Jag upplever att WN mer och mer börjar bli splittrat i 2 delar, en del som tycker att det inte sköts riktigt som har nämnts i denna tråd och i en annan del som tycker allt är så bra så.

Det är bara en tidsfråga innan någon skapar ett alternativt webmaster forum om ingen tar tag i detta.
Danielos är inte uppkopplad