|
Administratör
|
|
Reg.datum: Sep 2004
|
|
Administratör
Reg.datum: Sep 2004
|
Vi som är moderatorer jobbar ju som tidigare nämnt gratis. Vi sysslar med bra mycket mer än att ta bort enskilda trådar och inlägg. Vi har ofta diskussioner uppe i moderatorforumen där vi bland annat utvärderar hurvida vissa inlägg skall tolkas som egenreklam eller inte.
Just tråden du syftar på har iaf jag inte valt att röra ännu då jag inväntar andra åsikter.
Bara för att man inte skriver mycket behöver inte betyda att man inte är aktiv. Jag läser i stort sett allt som händer på WN. Ser jag något som är ett givet regelbrott så åtgärdar jag givetvis det. Det samma gäller för de övriga moderatorerna.
Att avrätta oss gör inte mycket hjälp skulle jag påstå. Det handlar om tillit och respekt. Att vara opartisk och inte ha ett eget intresse i det man tar bort eller låser.
Jag använder inga affiliateprogram på mina sidor och är därför inte så insatt i just den forumdelen. Det är lite därför jag håller mig därifrån. Men visst har jag sett tråden.
Det är ett flertal moderatorer här som gör sitt yttersta för att sidan skall fungera. Varje dag tar vi nog bort iaf 5-10 inlägg var (vi som är aktiva då) för att förbättra kvalitén på WN.
Nyhetsforumet är en annan femma. Där utvärderas nyhetsvärdet, oavsett vem det är som postar. Egenreklam sorteras visserligen ut. Men är det något riktigt intressant får det givetvis ligga kvar.