Ämne: EU-valet!
Visa ett inlägg
Oläst 2009-05-12, 09:19 #57
biokonsult biokonsult är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Aug 2007
biokonsult biokonsult är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Aug 2007
Citat:
Ursprungligen postat av gummianka
Citat:
Ursprungligen postat av biokonsult
Seriöst PP har fått många att intessera sig för EU och politiken, det är det bästa som har hänt EU sen starten det kommer att fokuseras myckat på EU och det är precis det dom vill Bättre reklam hade dom inte fått nån annanstans. Varför tar många bort dom medborgliga rättigheterna från PP? Dom måste väll kunna ta beslut i andra frågor som alla andra i EU parlamentet?

EU, ja, politik, nej, jag tycker inte det är politik, det är en lobbygrupp på sin höjd. Självklart KAN dom rösta som alla andra ledamöter, det som är skrämmande är ju att dom själva säger att övriga frågor inte kommer att vara intressant, vilket följaktligen (!?) innebär att dom inte kommer sätta sig in i dessa frågor, vilket ju faktiskt är vad vi betalar dom för att göra. Jag tycker helt enkelt inte att dom uppfyller dom krav vi borde ställa på dom, om ni själva skulle anställa någon för +85k/månaden, och den personen skulle säga "Jag vill jättegärna ha det här jobbet, men jag kommer att bestämma själv vilka mina arbetsuppgifter är och ärligt talat tycker jag inte din jobbeskrivning låter så intressant så jag kommer bara jobba med det jag tycker är kul.." skulle ni anställa den personen då ?
Herregud Politiker är lata inkompetenta rövslikande falska IDIOTER. Vad spelar det för roll vilken idiot som får lön!

En politiker är bra på är att snacka med en medfödd eventuell karisma, resten har dom underhuggare till. Självklart så kommer dom att sätta sig in i andra frågor. Att tro annat är trams!
biokonsult är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat