Citat:
Ursprungligen postat av biokonsult
Citat:
Originally posted by -Xamda@May 10 2009, 18:51
Citat:
Ursprungligen postat av biokonsult
Det är ju klart att EU - Lönen måste vara hög det ska ses som en slags muta. Mot det egna landet/befolkningen.
|
Det där får du ju gärna förklara, om du kan...
Att skicka en flock populister till EU-parlamentet med miljonlöner är ju skrattretande. De skall sitta och jamsa där nere och de tycker och tror (den röstande) majoriteten här på WN är en bra väg att gå för att få till en förändring...?
Jösses.
|
Kan inte se samband med mitt inlägg och ditt citat? Men jag tror att du menar att vad ska piratpartiet göra Bryssel?
När man agerar i en demokratisk ordning så gnälls det?
Är det inte bra att man försöker ändra på lagar genom att förankra och förmedla sin syn på rådande brister på nuvarande integritetsproblem genom en demokratisk ordning? Ska man inte ska få sin röst hörd, tryckas ner i skosulorna och inte få komma till tals?
Vem ska få bestämma när man kan vara en politiker? Du, Jag , Massmedia?? Äntligen kan ungdomarna kanske börja intressera sig för politik och då gnälls det??
Det här är superkul rör om i grytan låt rövslickarna få svettas och drömma mardrömmar om Jolly Roger RÖSTA
Det här kan vara den viktigaste rösten i modern tid
|
Jag förstod inte vad du menade med muta och svek mot de egna folket, det var de jag ville du skulle förklara.
Jag kan inte annat än hålla med i grytomrörningen, men jag tror inte Piratpartiet är ett seriöst alternativ. Ett parti som inte vill ta ställning i andra frågor än de som rör fildelning och personlig integritet på nätet är i mina ögon löjligt begränsat, men visst kan de få de "riktiga" partierna att vakna... Och det är bra.