Citat:
Ursprungligen postat av gummianka
Citat:
Originally posted by -patrikweb@May 10 2009, 02:14
Eller är dom rädda att folk ska kolla på filmen och se hur dålig den kanske är och då välja att inte blivit blåst på betalat för bio för den?
|
Vad har du själv för villkor som företagare ? Får jag prova en dedikerad server hos dig i 3 månader utan att betala så jag är säker på att du verkligen levererar vad du säger innan jag bestämmer mig för om jag vill betala eller inte...
|
Skildnaden är att det är en fysisk produkt, skulle man kunna göra en kopia av den på samma sätt som en film så det inte skulle kostat mig något för mig så visst.
Citat:
Originally posted by -danielos@May 10 2009, 12:53
Citat:
Ursprungligen postat av patrikweb
Om man ska ta film till exempel, det är lätt att ladda hem en film varje kväll att se på. Om inte den möjligheten fanns så kan ingen person vara så dum att tro att någon hade råd att hyra en film varje dag att sett på.
|
Jag och min familj tjänar inte mer än någon annan och vi har lätt råd att hyra en film de gånger vi tittar på video, och lösningen för de som behöver titta på film varje kväll är inte att ladda ner illigalt utan är att sluta med detta missbruk tycker jag.
En sak de borde göra istället är att lära sig webbprogrammering och skapa nåt bra på internet istället
|
Haha missbruk? Är nog jag som har förmycket fritid då :P
Fast man kan väl fråga sig om det är någon skildnad att se gammla filmer som visas på tv eller serier än att ladda hem dom och se på dom istället.