Visa ett inlägg
Oläst 2009-05-09, 00:51 #65
SajtXL SajtXL är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Jul 2007
SajtXL SajtXL är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Jul 2007
Citat:
Originally posted by glennj@May 8 2009, 19:23
Citat:
Om du läser den driftinfon hur många minuters avbrott har det varit på det?
Rätta mig om jag har fel, men det var väl någon timme per st?
Citat:
Då kanske vi kan ta exempel hur många timmar har era VPS noder varit nere totalt? Mot hur många avbrott jag har haft på mina VPS noder?
Jag tror den siffran står i direkt relation till hur många VPS-noder man har?
Vi har noder som haft problem, och noder som aldrig haft problem...
Citat:
Sedan ska man köra bil om man tagit sig något glas vin? Visst kunnde ringt in någon konsult för kolla på det, men betydligt mer ekomiskt att jag tog mig den tiden att kolla på det själv.
Du har bevisligen inte fattat min poäng...
Citat:
Så många timmar ni har haft i avbrott på nät, el, vid ddos under 1 års period har inte jag på en 10 års period.
Ok.
Hur gammal var du för 10 år sedan?
Citat:
Om vi ska prata om vinst, om du har koll så ser man endast vad man tagit ut som vinnst i en EF. Inte omsättning, jag kanske väljer och tänker på kunderna istället och inversterar pengar i fungerande driftmiljö istället.
Det är helt fel, du får läsa på lite bättre. Jag tror t.o.m att man kan se uppgiften på allabolag.se .
Du menar alltså att min omsättningsuppgift var fel?
Citat:
Men frågan är väl hur jag som så liten firma som du säger klarar ha så lite nertid och så hög tillgänlighet på allt med så liten omsättning. Samtidigt som jag är billigare.
Tja, jag vet inte riktigt, vill du att jag ska fortsätta spekulera, eller kan du svara på frågorna istället för att undvika dem med motfrågor? Du missar poängen... Du har ju bra upptid, har jag påstått annat? Jag tror t.o.m att jag i någon äldre tråd säger att jag är imponerad av dina nätverkskunskaper, men vad gör det, när du verkar brista helt i omdöme på de flestra andra plan.
Citat:
Mot er som har haft avbrott pga elavbrott, flertal ddos ni dött på, nätproblem och övriga problem med vps noder.
Klart vi har Vi är ett levande växande företag, med full öppenhet. Vore väl konstigt om vi inte stötte på problem?
Citat:
Är inte det konstigt? Är det inte era beslut som gjort att det varit avbrott?
Jag tar ansvar för mina avbrott, om jag har avbrott får mina kunder klaga hur mycket dom vill och tycka jag är dålig .
Suck... Du förstår verkligen inte mina poänger va?
Vänligen, ge mig ärliga och raka svar på mina frågor

Suck... Du förstår verkligen inte mina poänger va? .....

Näe, tydligen inte, men vi andra gör det !!

Från en nöjd GleSYS kund.

Trevlig helg på Er
SajtXL är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat