Citat:
Ursprungligen postat av MrWize
Ett bra länknätverk hittar du inte med backlinkwatch.com, eller liknande programvara ... bara de enklare typerna av nätverk. *snipp* Frågan är om det är VÄRT tidsmässigt att hålla på ett år och slita med ett enda sökord, för att hoppa upp en plats. Det är inte säkert ni får mer besökare för det. Med rätt title och beskrivning kan pos 2 3 slå den som ligger på pos 1.
|
När det gäller att analysera andra sajter så är min kunskap begränsad, även om den tog ett rejält hopp framåt idag. Det kan vara så att vi som nr 2 får lika mycket / mer trafik än nr 1 i detta fallet, iom att de har kassa title / description. Men eftersom jag är så envis så är det klart irriterande att inte klara av något man kämpat för.
Citat:
Ursprungligen postat av MrWize
Vad är: black-hat SEO-kompetens? Hur definierar du black-hat SEO? Så fort du konstrar, bygger länkar själv, så tycker jag att det är blackhat SEO ...
|
Mycket bra fråga. Var drar man gränsen. Att länka ihop sina egna sajter i ett nätverk måste ju helt klart vara tillåtet - länkar är ändå en fundamental byggsten i html.