Citat:
Originally posted by rhdf@May 5 2009, 13:49
ah noterade det nu..
men det känns ju sådär lagom smart då att de har så mycket inline-styles i html mallen om du inte kan ändra i den
det är inte så att du har möjlighet att ändra färger mm där du skriver in texten ?
det kan då förklara alla dubbla och trippla span-taggar.
mitt tipps är att du flyttar sidan till något gratis/superbilligt webbhotell där du kommer åt allt själv och sen läser på lite grunder i HTML och CSS.
|
precis så är det, jag skriver saker i ett dokument.. i dokumentet kan jag ändra färg på text och typsnitt och allt sånt.. sedan har sidans layout delats in i olika delar där jag kan välja att lägga in detta dokument. det har fungerat jättebra hittils men har stött problem nu när jag ska in med banners, har tidigare lagt banners i den spalt där "news" återfinns men det så inte bra ut då det bliev två svarta ränder på varje sida av själva innehållet.. har nu lyckats flytta hela skiten åt vänster genom stylesheetsrutan för att få banner-space till höger men kan nu som sagt in få dit någon banner. Snackade med en mer kompetens webbdesigner igår som sa att man MÅSTE kunna komma åt htlm för att lägga in banners i det utrymmet, stämmer detta?
mjoo, får väl överväga att byta webbhotell när en månads-abonnemanget gått ut.
jag har en rätt revolutonär affärsidé inom pokermarknaden och det vore trist om hela korthuset skulle ramla pga SBS (skit bakom spakarna)