Visa ett inlägg
Oläst 2009-05-02, 14:29 #17
MrWize MrWize är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Mar 2005
MrWize MrWize är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Mar 2005
Varför skulle jag inte kunna rekommendera MLM när jag själv har erfarenhet ifrån det, på samma sätt som jag rekommenderar alla att lära sig tjäna pengar på internet. Jag har de erfarenheterna, vet vad som krävs för att skapa inkomster på de sätten.

Kan jag lära andra göra samma sak som jag själv gör? Självklart! Jag har lärt många här på WN, Webforum, SEO-forum och fler forum UTAN att ta en enda peng i ersättning.

Många ifrån Webforum jag tipsat och lärt, delat med mig av mina kunskaper inom programmering, som idag JOBBAR som programmerare.

Likväl har jag gett betydelsefulla tips och råd om sökmotoroptimering, hjälp till med sökmotoroptimering ... gratis! rekommenderat mina tips & trix ... och, jag tror de är glada över att jag tagit mig den tiden för att DE ska kunna bli MER framgångsrika.

M a o, jag kan fortfarande rekommendera MLM och Affiliatemarketing. Varför? Jag har ERFARENHET & KUNSKAP om dessa områden.

Likväl inom programmering & sökmotoroptimering.

Vad har du för erfarenheter & kunskaper, i det DU diskuterar? DET är ju av avsevärd betydelse när man diskuterar något.

/Patrik Berggren
MrWize är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat