Mycket flitig postare
|
|
Reg.datum: Jun 2006
|
|
Mycket flitig postare
Reg.datum: Jun 2006
|
Nja. Du valde att avfärda hela sidan med texten "inge bra text alls" vilket rimligtvis innebar att du inte tyckte om det som stod där då det inte passade in i din drömvärld men faktiskt inte hade några motargument. Sen refererade du till en sida och jag gick mycket riktigt in på den, läste första posten och sammanfattade den ovan.
Kan du ärligt säga att du tror på det dravlet som stod på firstclassmlm? Läs i så fall den kursiverade texten i mitt inlägg om och om igen tills du förstår det konstiga i argumentationen. (Om du inte tror att jag sammanfattat korrekt så gå in och läs inlägget som jag tydligt länkat till under.) Det är nämligen såna "argument" som MLM-grundarna rullar ut för att få fler anhängare och tjäna mer pengar (på dom). Aldrig något om affärsmodeller eller några konkreta siffror. Bara massa retorik. Tyvärr går folk ofta på det precis som folk går på alla andra scams och därför förlorar de pengar. Det ligger i människans natur att gå bortom vett för att man hoppas på att tjäna massa pengar...
|