Visa ett inlägg
Oläst 2009-04-30, 19:17 #40
tomas70 tomas70 är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: May 2003
tomas70 tomas70 är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: May 2003
Som ansvarig utgivare av aspsidan.se kan jag nämna att även jag tillsammans med Strongbox erbjöd medlemmarna för ganska länge sedan ett gratis konto under 1 år (12 månader) därefter ordinarie pris om man fortsatte som kund.
Många av Aspsidans medlemmar nappade på detta erbjudande och inte en enda som kom till min kännedom hade något ont att säga om vare sig företaget, supporten eller sitt konto.
Det var en del av mina medlemmar som inte uppmärksammade att Strongbox.se har 3 månaders uppsägning trots att det tydligt framgår av deras villkor samt gjorde vi det tydligt på Aspsidan både i erbjudandet och i en forumtråd rörande detta erbjudande att man måste säga upp det innan 3 månader.

Det fanns medlemmar som missat detta som sagt men kontaktade Strongbox rörande detta med försenad uppsägning av sitt konto och det ordnades av supporten utan fortsatta problem för kunden.

Det var en medlem som hade liknande problem som trådskaparen av denna tråd och där gick jag in och samtalade med Strongbox och efter en timme var kontot avslutat och inga fortsatta krav inkom till denna medlem.

Har aldrig varit med om maken om problem som denna trådskapare gör sken av rörande Strongbox.
Är det nåt dem är så är det vänligt bemötande, mycket god service och inga som helst problem med avslutande av konto, support frågor eller annat som rör deras verksamhet.

Jag är 99,9 % säker att det kommer lösa sig även för trådskaparen.
tomas70 är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat