Visa ett inlägg
Oläst 2009-04-30, 14:58 #5
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Jan 2004
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Jan 2004
Citat:
Originally posted by danielos@Apr 30 2009, 13:09
Generellt sätt har folk blivit bortskämda med saker är gratis, med tanke på allt Google gör, samt de företag som kör gratis och reklamfritt i ett inledningskede för att när de blir stora börja med reklam eller börja ta betalt. Det är få för människor idag som inte inser att saker inte kan vara gratis för att kunna drivas. Jag får faktiskt nästan dagligen email från folk som har skapat något gratis som jag erbjuder och blir upprörda över att dom inte kan få personlig support över telefon utan kostnad *
Håller absolut med dig. Internetgenerationen är inte bara lat och bortskämd, den är dessutom girig och snål =) Lite dumt att utgå från att något är fel bara för att de får in 150 anmälningar. Det är ju inte så extremt svårt att få till om nu någon är ute efter att sätta dit företaget.

Nu vet jag inte om de har ändrat något på sidan nyligen? Skulle tro det för jag tycker priserna framgår tydligt. Om inte så tycker jag faktiskt inte att något företag kan hållas skyldigt för att människor är antingen korkade eller icke läskunniga.