Visa ett inlägg
Oläst 2009-04-29, 12:52 #9
EternalSunshines avatar
EternalSunshine EternalSunshine är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Nov 2008
EternalSunshine EternalSunshine är inte uppkopplad
Medlem
EternalSunshines avatar

Reg.datum: Nov 2008
Citat:
Allvarligt?? Det är inte en siffra för mycket där? De är inte kloka...

Jag blir lite nyfiken på vad du faktiskt sa när de pratade om de första 5 platserna. Var du artig eller satte du dem på plats och synade deras bluff?
Nope, det är faktiskt så mycket företaget jag gör uppdrag åt betalar för att synas på 9 sökord och 3 kategorier.

Alltså säljaren var verkligen själv 100% övertygad att det han sålde var verkligen sant! Att Google har ett samarbete med Jajja & Eniro och att man kunde rankas högt genom att pilla på metatags och att inom kort framtid kommer de kunna köpa sökplatser från Google.
Jag försökte verkligen berätta att det han påstår stämmer inte, meta-tags fungerar inte så bra nuförtiden. De garanterade platserna finns inte & jajjas sökoptimering beror på massa inlänkningar och så fort man slutar betala för inlänkningarna så tappar man positionen.

Men vad säger man till någon som är övertygad att det han säger är sant? Han vägrade acceptera att det ligger på det sättet, utan sa bara. Nej det är verkligen så! haha! Tänk att de lurar sina egna säljare till att omedvetet lura kunderna!

Jag blir arg över hur mycket sånna skojare kan tjäna! Och hur många företag som inte kan så mycket om ämnet och betalar kraftiga överpriser.
EternalSunshine är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat