Klarade millennium-buggen
|
|
Reg.datum: Apr 2006
|
|
Klarade millennium-buggen
Reg.datum: Apr 2006
|
boXon: Jag blir rent utan förbannad så det betende som "motparten" uppvisar.
Sådana människor är det väldigt svårt att sätta på plats utan att själv tappa självkontrollen.
Liknande beteende uppvisade en butiksrepresentant (både fysisk som som representeras på intrenet och tradera m m) som säljer mobiler + tillbehör när de sålt en produkt utan att på något vis berätta att att det var en tredje-partsprodukt.
Efter begäran av hävande av köp där andre part rent ut sagt sade nej. Det var inte mycket pengar det handlade om så jag lade ner det.
Efter någon månad gick jag in på Tradera igen, där genom jag köpte produkten, (bör kanske tilläggas att jag inte besöker webbplatsen så ofta) såg jag att butiken fortfarade var oärlig i produktspecifikationen och passade på att betygsätta köpet och skrev vad jag tyckte, på ett sansat sätt.
Efter knapp timma hade jag blivit betygsatt som oseriös för att jag ljög och för att jag dröjt så länge med betyget.
Blodet kokade i tio minuter, sedan tyckte jag synd om den stackaren och kunderna.
Hoppas du får upprättelse. Gör en polisanmälan eller låt ett juridiskt ombud kontakta honom med förhoppning att han blir skrämd!
lycka till!
|