Visa ett inlägg
Oläst 2009-04-22, 21:42 #27
FredrikNass avatar
FredrikNas FredrikNas är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!

Reg.datum: Oct 2006
FredrikNas FredrikNas är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
FredrikNass avatar

Reg.datum: Oct 2006
Citat:
Ursprungligen postat av bird200
Citat:
Ursprungligen postat av gummianka
fast du erbjuder vad jag förstår inte ditt material till försäljning, det måste väl ändå vara en grundförutsättning för att det ska vara möjligt...
Nja, jag har ju i alla fall reklamintäkter från sajten så texterna har ju jag ett kommersiellt intresse i.

Men orkar inte driva något av dessa fall vidare. Tanken var om man kunde kräva 200 eller 300 kronor för varje plagierad uppsats mer som en läxa för den enskilda eleven att lära sig att inte plagiera någon annans texter. Någon konsekvens borde det ju få för eleven kan man tycka, men orkar inte driva detta eftersom det blir för mycket tid. Får hoppas att de enskilda skolorna tar tag i problemet.
Hm, men hur snabbt tror du inte att ryktet bland ungdomarna sprider sig när dom blir "bestraffad" av det dom gjort på din sida? Jag menar det måste ju ligga i ditt intresse att dom fortsätter använda tjänsten, eftersom att du gör reklamintäckter på sidan.

Som de andra säger så måste du ju själv ha gjort en förlust för att kunna kräva ekonomisk ersättning.

Sen undrar jag lite vad det är för sorts sida? jag får en känsla av att detta är en uppsats sida likt mvgplus eller så?
FredrikNas är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat