Flitig postare
|
|
Reg.datum: Mar 2009
|
|
Flitig postare
Reg.datum: Mar 2009
|
Det här med betalning och trovärdighet verkar ju vara ett evigt problem. Ingen tycks ju kunna lösa det på ett tillfredsställande sätt, även om många gör anspråk på det...
Kanske är det så att man får vara lite beredd på lotteri i dessa sammanhang? Säkrast är ju trots allt "hämta grejerna personligen", vilket även kan inkludera möbler, bilar och andra större saker.
Det är verkligen tråkigt att behöva gå runt och vara misstänksam mot alla...
Personligen har jag erfarenheter av ryska kvinnor. Massor med kvinnor kontaktar mig och skriver ett rart brev och skickar en eller två bilder. De skriver att de inte har Internet hemma och de ber mig alltid att kontakta dom på deras personliga e-postadress.
Alla breven kommer e-postadresser som har samma mönster som beskrivs i första posten i denna tråden. Förnamn och efternamn som är helt olika namnet på adressen i e-posten.
Vad jag undrar är, om man nu har egen e-post, varför skriver man inte från den då??
Det kanske mest konstiga av allt är att det VERKLIGEN verkar sitta kvinnor som skriver brev i andra ändan! Jag har svarat några. De skickar bilder och berättar om sig själva och de gör inte alls anspråk på varken pengar eller nåt annat... Dom är tvärt om rätt trevliga!
Det som förvånar mig är mönstret på alla inledande e-postbrev.
Kanske tjejerna betalar för att få kontakt med män i bland annat Sverige? Jag har aldrig registrerat mig på någon hemsida i Ryssland, vilka vissa tjejer antyder...
|