Visa ett inlägg
Oläst 2004-11-12, 18:33 #3
magiana magiana är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Mar 2004
magiana magiana är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Mar 2004
Det kan väl inte vara allt för svårt att skriva innehållet på egen hand. Jag vet ju inte vilken relation du har till det tema som du har tänkt dig, men alla har ju något slags intresse eller livserfarenhet som du kan skriva om. När du vet vad sidan ska handla om kollar du vilka ord folk söker på för att hitta material som du har. När du sen kollar google eller nån annan sökmotor kan du se vad tillgången är för respektive sökord/fras (så du vet vilka sökord det är värt att satsa på). När du gör denna koll kan du ju också besöka sidorna för att få egna ideér till ditt innehåll.

Visst tar det tid att skriva själv, men det är värt det. Försök att hitta din egen stil så att din egen personlighet visas. Det vinner man på i längden.

Det viktiga för att komma igång är att faktiskt göra något NU. Take Action! Varje litet steg är ett steg på vägen. Det syns inte direkt men i slutändan så...

Jag vet ju inte på vilket sätt du har tänkt tjäna pengar men jag har ett par gratiskurser (dels för affiliates och dels för den som säljer tjänster) med steg-för-steganvisningar. Säg till om du är intresserad.
magiana är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat