Visa ett inlägg
Oläst 2004-11-12, 13:46 #59
Joels avatar
Joel Joel är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Nov 2003
Joel Joel är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
Joels avatar

Reg.datum: Nov 2003
Citat:
Originally posted by Sigurd@Nov 12 2004, 09:04
När reklamen hålls inom en viss gräns så har jag absolut ingenting emot det. Faktum är ju det att reklam kan ju faktiskt även göra nytta. Mycket av den reklam som visas är ju faktiskt värd att läsa igenom.

Att du och andra medarbetare inom WN tjänar pengar eller inte genom WN berör inte mig ett smack. Om fallet nu är så att du och/eller dina medarbetare får någon krona då och då, så vaför ska ni inte få det? Ni har gjort ett bra jobb och det tror jag dom flesta tycker. Varför kan vi inte unna er detta? Jo, folk är egoister.

Har hört från flera att ni, istället för reklam, borde satsa på att finansiera sidan genom intäckter från medlemmar. Detta är däremot en helt värdelös idé enligt min mening. Det hela kommer då sluta med att bara de som har lyckats inom internet kommer att vara kvar. Detta är ju helt fel. Även dom som är väldigt erfarna inom detta område har nytta av alla sorts människor och kunskaper... vare sig ni vill eller inte!

Vad jag märker nu är att jag hittar ingen reklam? Har ni tagit bort reklam mellan forumsinläggen?

Slutligen. Reklam? Ja, inom en viss kategori och gräns. Ta betalt? Nej, tack. Eventuellt för dom som absolut vill bli av med reklamen.
Det låter lite grann som att du missat diskussionen, vem har sagt att dom inte vill unna "de styrande" pengar? Visst är det roligare om pengarna skulle gått till att utveckla wn, och det gör dom säkert till stor del också. Men problemet i diskussionen är inte att folk är egoistiska utan att dom stör sig på reklam som är felplacerade, för att öka intäckterna några kronor. Man förlorar mer än vinner på en sådan gärning ..

Men nu verkar de ju lösa sig ialafall ^^
Joel är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat