Visa ett inlägg
Oläst 2004-11-12, 09:33 #7
Tommy Tommy är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Feb 2004
Tommy Tommy är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Feb 2004
Jag ska se över alla texter osv när allt är klart. Ska även fixa så att man kan trycka på hela ordet.
Jag håller på och fixar med sidan hela tiden. Ett problem är ju att folk kanske lägger in oseriösa artiklar. Min lösning på det är att jag läser igenom dom innan dom läggs ut. Men om det är någon som har en bättre ide så tala mer än gärna om dom.

Min mening med sidan är ju att det ska bli en enorm databas med information. Ungefär som susning.nu fast riktad mot datorer. Men mycket mer trovärdig information. Vill inte ha någon information som inte stämmer. Så jag funderar på ett betyg system, så man får sätta en poäng på en artikel. Eller att man kan rapotera en artikel om den är falsk.

Jag trodde faktiskt inte att detta var något folk skulle uppskatta ifrån början. Hade väl räknat att kunna använda den för bekanta som frågar om något. Men den uppfattningen jag har fått är att om jag lägger ner lite tid på att marknadsföra sidan kanske det kan bli något vettigt utav det hela. Så jag funderar på att göra det

Tackar för er kritik och kommer att ändra det som ni har anmärkt. Inte desigen dock.
Tommy är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat