Citat:
Originally posted by dekaltrim.nu@Apr 2 2009, 07:03
Det är ju samma sak på trådskaparens hemsida (C 4 Media). Skräddarsytt webhotell 5995:- samt webhotell från 828:-/år. I en första anblick så skulle jag byta direkt. Men jag är så pass skeptisk så jag tänker - det kan inte stämma. Så jag klickar vidare och då framgår att det gäller 500mb och 10Gb per månad. Detta står det inget om på paketerbjudande - sidan. utan man måste klicka runt lite för att hitta detta.
För att det inte ska bli någon pajkastning så vill jag bara säga att jag absolut inte ser något fel i C 4 Medias upplägg. Jag tycker att deras hemsida är jättebra och informativ men jag vill bara dra en paralell. Det priset du ser först kanske inte riktigt gäller i slutänden.
|
Jo, jag förstår vad ni säger... Kan hålla med om att varningen kanske inte är riktigt rätt.. Men jag köpte tidigare ett gäng kuvert av dom, och fick en chock då det var massa extra avgifter..
Ang vår sida, ska jag självklart se över eventuella brister, men jag kan ärligt säga att det är inga fler extra avgifter/pålägg om man beställer ett skräddarsytt hemside paket. .. =)
(snacka om att kasta sten i glashus) ber om ursäkt för det..