 |
Flitig postare
|
|
Reg.datum: Feb 2007
Inlägg: 436
|
|
Flitig postare
Reg.datum: Feb 2007
Inlägg: 436
|
Ok, så här blev det. Jag sa att om kunden bara betalade fakturan så skulle vi skicka försändelsen igen om den kom i retur till oss. Till min stora förvåning betalades faktiskt fakturan och jag skämdes lite för att jag hade haft förutfattade meningar.
MEN vi skickade den på nytt och eftersom fakturan var betald så tänkte jag att allt var frid och fröjd och skickade försändelsen som brev för att vem som helst skulle kunna hämta den utan bekymmer. Detta var den 19e mars. Nu hör kunden av sig och säger att den inte har kommit fram. Suck....
Någon åsikt om hur jag ska göra? Vill ju inte gärna betala tillbaka pengarna eller skicka en ny klocka när jag är övertygad att kunden kommit på att vi inte kan bevisa att brevet kommit fram utan kollinummer. Jag är frikostig mot "riktiga" kunder men detta är ju så uppenbart en scam och jag vill inte erkänna mig besegrad. Känns som en principsak liksom...
Hur brukar ni göra när kunder säger att det inte kommit fram?
|