Visa ett inlägg
Oläst 2009-03-31, 07:57 #10
Mortekais avatar
Mortekai Mortekai är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Jan 2004
Mortekai Mortekai är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
Mortekais avatar

Reg.datum: Jan 2004
Tror det blev fel bild där

Om du kikar på en sida istället för första sidan så blir det lite mindre kaka på kaka när det gäller topbannern. Det ser lite mycket ut med featured sektionen också

Loggan ligger lite tokTror det blev fel bild där

Om du kikar på en sida istället för första sidan så blir det lite mindre kaka på kaka när det gäller topbannern. Det ser lite mycket ut med featured sektionen också

Loggan ligger lite togigt som designen ser ut när den ser ut att ha halkat snett och ut åt ena sidan, men på andra sidan så kommer ett inloggningsfält längre fram och då ser det mer balanserat ut. Att loggan ligger väldigt nära toppbannern är faktiskt medvetet liksom det faktum att den ligger mellan topbannern och navigationen både i höjdled och vågrätt. Det är för att skapa ett naturligt flöde ner mot bannern på väg till innehållet

I foten så har jag 2-3 platser för listor beroende på vad jag väljer och frågan är om jag ska lägga bloggrelaterat där eller knyta in övriga delar av webbplatsen...senaste kommentarer och inlägga kan jag baka in en box med ett litet tabsystem som så många gör nu och det kanske vore intressant och nyttigt att istället lägga senaste nyheter, erbjudanden, forumposter, nedladdningar osv i foten istället...

Sen ska förståss integritetspolicy, copyright osv knypplas in där också

igt som designen ser ut när den ser ut att ha halkat snett och ut åt ena sidan, men på andra sidan så kommer ett inloggningsfält längre fram och då ser det mer balanserat ut. Att loggan ligger väldigt nära toppbannern är faktiskt medvetet liksom det faktum att den ligger mellan topbannern och navigationen både i höjdled och vågrätt. Det är för att skapa ett naturligt flöde ner mot bannern på väg till innehållet

I foten så har jag 2-3 platser för listor beroende på vad jag väljer och frågan är om jag ska lägga bloggrelaterat där eller knyta in övriga delar av webbplatsen...senaste kommentarer och inlägga kan jag baka in en box med ett litet tabsystem som så många gör nu och det kanske vore intressant och nyttigt att istället lägga senaste nyheter, erbjudanden, forumposter, nedladdningar osv i foten istället...

Sen ska förståss integritetspolicy, copyright osv knypplas in där också
Mortekai är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat