|
Har WN som tidsfördriv
|
|
Reg.datum: Mar 2004
|
|
Har WN som tidsfördriv
Reg.datum: Mar 2004
|
Med facit i hand är det lätt att komma med förslag som att Tomas / Admins skulle gått ut med "nyheten" om att man nu testar en ny bannerplacering efter första inlägget i trådar under Nyheter och att folk gärna får säga vad det tycker om detta.
Tror nu i efterhand att en sådan kommunikation med medlemmarna här vore väldigt bra, att man informerar om förändringar. För det verkar som att många medlemmar anser sig vara del i sidan, vilket alla som skriver är, och därmed har sitt att säga till om och vissa verkar tro att de har veto dessutom...
Hur som helst så tror jag att alla skulle uppskatta om ni admins i fortsättningen orkar säga till vad som händer istället för att bara chocka oss, vissa klarar uppenbarligen inte av att en bannar har flyttat på sig... :P
Förresten, jag håller med Tomas och jag tycker det är ett smart sätt att slänga in en extra banner för att se om den genererar mer cash, men jag som läsare skulle föredra den till höger istället för nuvarande placering, ifall jag hade något att säga till om...
|