|
Supermoderator
|
|
Reg.datum: Nov 2003
|
|
Supermoderator
Reg.datum: Nov 2003
|
Budskapet jag försökte få fram var egentligen INTE att WN tjänar pengar på forumet. Självklart ska de få göra det. Men när det innebär att de är och naggar i funktionaliteten i övrigt så reagerar jag. Att lägga in banners mitt bland inläggen känns som det är något som inte är nödvändigt för att tjäna dem pengarna. Därför frågade jag ävenhur stor skillnad det gör för intäkternas skull. Frågan jag ställer mig: Är det verkligen värt att funktionaliteten minskar, hur lite det än må vara??
Personligen tycker jag det är en stor grej, p.s.s. som grazzy nämnde ovan eftersom kör jag 1024-upplösning och då tappar man flytet i läsningen av tråden... högerspalt på varenda sida skulle vara så otroligt mycket bättre så man slapp "förstöra" en del av nöjet att läsa saker här...
Edit: instämmer för övrigt i alla tre punkter (1, 2, 3) som grazzy tog upp ovan... dessutom, relationen mellan besökare och ägare med en påtvingande banner känns bara inte rätt.. ska dock bli intressant att höra utslaget av hur positioneringen inverkat.. även om det antagligen är svårt att dra slutsatser ifrån något nu när just bannern diskuterats såhär intensivt...
|