|
Har WN som tidsfördriv
|
|
Reg.datum: Feb 2005
|
|
Har WN som tidsfördriv
Reg.datum: Feb 2005
|
Skrattat? Blivit fundersamma?
Nja, jag blir mest irriterad.
Jag har läst nånstans här att det är otillåtet att försöka använda WN's annonsmarknad för att systematiskt sälja designer/tjänster eller produkter. (Tex använda det som en webshop). Det har jag reagerat flertalet gånger på att du har antytt göra Freddiefredd, men då du håller relativt hög klass på designerna och dina trådar så har jag håll tyst.
Men nej, när du sen falskbjuder och förväntar dig att alla ska vara "happy" med det, skärp dig!
För dig, till framtiden:
* WN är seriöst, mycket mer seriöst än dom flesta forum jag hänger på.
Bara det i sig säger ju att du MÅSTE hålla hög standard, skriva vettigt och inte överdriva med smileys - bara för att bli accepterad (Kalla det orättvist, dumt eller stelt - men det är så det är, och skall förbli)
* Tänk lite på målgruppen för dina försäljningar, vem riktar sig egentligen din design åt? Jag är själv lite konfundersam. Enda personen jag kan tänka mig som kan acceptera en sån design - som en PSD, är någon som SJÄLV är webbutvecklare... Och då undrar man ju lite, varför skulle dina eventuella köpare inte kunna göra en liknande design, eller till och med bättre? Du levererar ju inget direkt unikt.
* Att överdriva smileys må vara positivt och bringa en "glad" stämmning, men ack så oseriöst ditt inlägg ser ut...
Thats just my 5 cent.
Regards, Jim - 18år och mogen som sjutton.
|