Visa ett inlägg
Oläst 2004-11-10, 12:53 #21
Thomass avatar
Thomas Thomas är inte uppkopplad
Administratör

Reg.datum: May 2003
Thomas Thomas är inte uppkopplad
Administratör
Thomass avatar

Reg.datum: May 2003
Citat:
Originally posted by marcuss@Nov 10 2004, 12:08
Att det också, som nämnts tidigare, sagts av WN-ägarna inte skulle finnas någon ekonomisk vinst på WN är ju också något som man ställer sig tveksam till iomed en sån här förändring. Tendensen går ju endast åt ett håll...
Faktumet kvarstår, jag betalar räkningarna för WN, tar ingen del av intäckterna, det är inte ens mitt adsensekonto, så det jag sagt stämmer, inte bara finns det inget vinstintresse just nu, jag är beredd att betala några tusen kr i månaden för servrar osv av mina pengar för att intäckterna av annonser skall gå till dem som jobbar med WN's utveckling, det jag tänker mest på då är dem som sitter och knackar kod på ledig tid, jag har ju fördelen att få surfa omkring och läsa inlägg i stället.

Pengarna som kommer in via detta gynnar WN, och skall säkerställa de funktioner som vi har planer för, just nu jobbas det med att ta fram ett annat interface för godkännade av medlemmar, det jobbet vi lägger på det idag är helt oförsvarbart, det tar väldigt lång tid och ofta åker det igenom folk som kanske inte hör hemma här.

WN är kommersiellt i högsta grad, dagligen tjänar många webmasters här massa pengar på att hitta kunder till sina företag, majoriteten är här för att just tjäna pengar, det är det som gör WN till WN att vi tillåter det utan att kräva en del av kakan.

Om plaseringen av reklamen stör forumets läslighet kommer vi byta plats på den ingen tvekan om det, men att flytta den utom synhåll vore ju dumt, då kan den lika gärna tas bort.

Vet inte vad jag skall säga, trodde jag under senaste 2 åren bevisat vad WN står för och trodde därmed att jag hade ett större förtroende hos vissa här än vad jag verkar ha.

Thomas
Thomas är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat