Visa ett inlägg
Oläst 2004-11-10, 07:34 #17
mypay mypay är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Aug 2004
mypay mypay är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Aug 2004
jag kan inte hålla med om att snicksnack skulle vara en ripp..

Citat:
Tabellernas utseende, tom fonterna är identiska.

Måste vara jobbigt att vara designer på FL och försöka komma på nån annorlunda design tydligen
Jo shit.. samma fonter.. alla som använder Trebuchet MS rippar varandra då menar du? eller har lunarstorm som community patent på den fonten i samband med communityn?

tror nog det fanns communityn före Lunarstorm med samma font - gör det Lunarstorm till en ripp då?

Tabellernas utseende? om du menar en ruta med en rubrik med färgad bakgrund? oj.. jag får nog rita om en del av de sidor jag gjort för de är ju total ripoffs av lunarstorm!

ursäkta min ironi/sarkasm men jag tycker att det är alldeles för mycket gnäll - många på det här forumet beter sig som småungar. so what om snicksnack inte håller samma grafiska kvalitét som Lunarstorm.. tydligen gör dom nåt rätt iaf - jag sitter och kollar in snicksnack klockan 07 på morgonen och då har dom redan (idag) fått in 106 nya medlemmar

Jag ser hela tiden hur nya sidor sågas av medlemmar på WN bara för att det redan finns liknande sidor - vart är ert företagarsinne? enligt er skulle vi bara ha ett företag inom bygg.. alla skulle bo i lägenheter tillhörande Riksbyggen. Alla skulle köpa el av Vattenfall och Konsum skulle få stänga ner för det räcker ju med ICA

Jag tror på idén om att ungdomar tröttnar snabbt och gärna hittar nya communityn för att testa på och lattja i. Och eftersom de flesta ungdomar på lunarstorm pratar med just ungdomar på lunarstorm så kommer ju dom också tröttna - dom är ungdomar!

och jag håller med Thomas - det är trafik som räknas.. trafik är hårdvaluta
mypay är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat