Tackar för stödet.
Ska bli intressant att se vad framtiden har åt oss, speciellt som fler och fler börjar
uppmärksamma seo framför ppc marknadsföring.
M a o, konkurrensen i den organiska träfflistan kommer att hårdna, i kombination med användandet av sociala siter i sin marknadsföring. Alla gör idag mycket bra on-page arbeten, man vet vad man bör kika på och hur texterna bör utformas. Den stora skillnaden kommer ligga i VEM som gör den bästa off-page optimeringen, den som kan fixa flest och bäst inlänkar till sina kunders siter. Allt med tanke på att fler och fler börjar anamma betalningsmodeller som "betalt efter resultat" + den obligatoriska on-page avgiften. Inga konstigheter så långt, de stora konstigheterna kommer vi att få se i de olika typerna av off-page arbetena. Kunderna till seo-företag kommer INTE vilja vänta 1 år, 2 år eller kanske längre tid innan de fått de länkar de behöver. Det handlar om business och ROI och då blir man uppfinningsrik
Thx igen
/Patrik Berggren