Visa ett inlägg
Oläst 2009-03-13, 23:49 #22
MrWize MrWize är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Mar 2005
MrWize MrWize är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Mar 2005
Det går ju inget vidare, men jag tar ändå bort fokus ifrån att det enbart är Jajja som sysslar med det.

Det är NI, medlemmarna här, som inte vågar ta diskussionen. Vad det beror på kan man (jag) bara spekulera om.

Communityn fungerar ju som så att dit "digniteterna" på forum/bloggosfären drar konversationen, följer "packet efter" och piskar på opinionen. Varför? Människan är så funtad att de vill följa "starka ledare", auktoriteter inom olika grupper. Internet fungerar likadant.

Tänk om alla kunde tänka själva och inse fakta, att alla seo-företag (stora som små) är lika goda kålsupare.

Kan jag bara få med mig ett par stycken, få dem att förstå att det inte bara är "ett företag" som sysslar med att skapa inlänkar på ett onaturligt sätt, så är "mitt jobb" avklarat.

Hittills har det tyvärr inte kommit några sådana verifikationer, att det finns seriösa seo-företag som INTE sysslar med att skaffa inlänkar till sina kunders siter ...

Vi får se vad som händer. Förhoppningsvis blir det en mer nyanserad bild om HUR det fungerar när man börjar köra lite seo i konkurensutsatta SERP:s. Utan inlänkar kommer man ingenstans, oavsett vad herrar som Nikke & Co. säger ...

/Patrik Berggren
MrWize är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat