Visa ett inlägg
Oläst 2009-03-10, 11:11 #16
Tezs avatar
Tez Tez är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Feb 2007
Inlägg: 436
Tez Tez är inte uppkopplad
Flitig postare
Tezs avatar
 
Reg.datum: Feb 2007
Inlägg: 436
Citat:
Originally posted by Lime@Mar 10 2009, 11:22
Lustig formulering att slänga in efter beställningen är gjord? : )

"Vi på S*****c AB accepterar inga faktureringsavgifter."

"Tack för chokladen vi beställde, den var god. Men vi på S*****c AB accepterar inte priset utan vill bara betala hälften. Eller inget alls."
Haha, det vore kanske en idé att försöka köra på för att sänka sina kostnader.

Blä, så trött man blir på kunder ibland. Jag brukar som sagt alltid fixa så att kunden blir nöjd i slutändan, men det innebär ju inte att jag inte måste sparka i väggen för att avreagera mig och uppbåda all min viljestyrka för att avhålla mig ifrån att åka hem till kunden och hälla in fem burkar av fjolårets surströmming i brevinkastet.

För övrigt ett jättebra svar du skrev till dem tycker jag. Helt neutralt och utan att upplevas som otrevligt.
Tez är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat