Visa ett inlägg
Oläst 2009-03-10, 08:10 #8
SweCats avatar
SweCat SweCat är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Nov 2005
Inlägg: 613
SweCat SweCat är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
SweCats avatar
 
Reg.datum: Nov 2005
Inlägg: 613
Vi har all info kring returer och byten på plocksedeln vi skickar med kunden.
Plocksedeln är en retursedel samtidigt där kunden fyller i vad han vill byta till eller vilket konto hans pengar ska sättas in på, och vill kunden byta eller returnera en vara fyller han i plocksedeln med sina uppgifter och skickar varan till angiven adress.
Sedan tas rturen hand om av lagret som matar in produkterna i butiken igen och antingen skickar rätt byte, eller mailar mig om konto dit pengar ska betalas.

För oss fungerar det bra. Om det i stället är en reklamation att något är trasigt eller liknande hänvisas till att kontakta oss via mail, så hanteras dessa fall individuellt.
SweCat är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat