Citat:
Originally posted by gummianka@Mar 7 2009, 08:16
Westman: om du inte klarar att argumentera för din sak, så är det ju bättre att säga det. Jag sa att jag på motsvarande mängd data som [en] torrentfil innehåller absolut kan bryta mot upphovsrättslagen, detta har jag bevisat, jag hade gärna sluppit "rättegångslogiken" (jag har som sagt inte ens påstått att Ditt resonemang är fel, oavsett om du själv kan se konsekvenserna av det eller inte) och påståenden som att "dom flesta" eller att du godtyckligt skulle välja en torrentstorlek, ev. argumentation borde isf gälla att det inte FINNS torrentfiler på 300kb.
som sagt, kan du inte leda dina åsikter och teorier i ett vettigt resonemang är det enklare att säga det.
|
Undrar vem fan det är som inte klarar av att argumentera, du hävdar att du med en torrentfil kan återskapa det data den pekar på men kan inte presentera tillstymmelse till bevisning och vill absolut inte bevisa det själv. Istället anklagar du mig för att inte argumentera för min sak och påstår att jag inte kan leda mina åsikter och teorier i ett vettigt resonemang. Det kan väl aldrig bero på att du kommer med påhittade och felaktiga fakta och inte klarar av att bevisa att det är sant som du säger?
Jag väntar fortfarande med legala torrentfiler som du kan få använda för din bevisning. Det är alltså DU som ska bevisa din teori - inte jag.
Jag väntar som sagt och tills dess finns det inget att diskutera.
EDIT: Ja jag har surnat till och därför använder jag en hel svordom...