Citat:
Jag skulle lägga ut den när den är basic
|
Jag håller med om det som har skrivits här. Men tänk basic som i få, _men välfungerande_, funktioner. Det värsta man kan göra är att släppa en tjänst tidigt med buggar. Säg att du skulle få den där stora artikeln publicerad, bra med PR, en anstormning av besökare... nu får de sitt första, och eventuellt sista, intryck.
Se på Joost. De kom. De fick massiv PR. Klienten var dålig. Jag har installerat det en gång. Varför försöka igen när det var dåligt första gången? Ser du min poäng?
Edit:Och kom ihåg att ödmjukhet vinner i längden! Kör på en ödmjuk kommunikationsstrategi så kommer kunderna att vara mer förlåtande. Jag ryser vid tanken på alla "Google-dödare" som skulle ta över världen. Problemet är att de var sämre. Platt fall. Dessutom är vissa inte förberedda på all trafik och sidan går ner, då spelar det ingen roll hur välfungerande dina funktioner är.