Citat:
Ursprungligen postat av Wojt
Vad är det med svenskar och hot med ARN och Konsumentverket osv egentligen?
Vi får in e-post då och då när personer inte lyckas använda vissa tjänster för att de antingen är för korkade eller att det är ett temporärt fel. Dessa ärenden tar ca 5-minuter att ordna upp så är det bra.
Men alltid i första kontakt får man alltid otrevliga kommentarer om konsumentverket, ARN och liknande.
Känns så typiskt svenskt att hota med sånt det första man gör, istället för att fråga hur man skall göra eller varför det inte fungerar.
Har vi ingen vett och etikett i Sverige överhuvudtaget?
Någon som har samma tråkiga kunder?
|
Det är väl snarare så att det är dom kunderna man kommer ihåg. Har man en FAQ eller någon annan form av manual samt en notisspalt eller något där tillfälliga fel dyker upp direkt så undviker man nog det mesta sådant.
Citat:
Originally posted by -Davve@Mar 5 2009, 23:20
Citat:
Ursprungligen postat av Mickee
brukar alltid ringa upp kunder som har skrivit arga mail. Då är dom plötsligt jättetrevliga. Och ofta brukar det dyka upp en mail efter någon dag där det står tack för hjälpen.
OT: westman: dock mycket dålig stil att ta kort på någon som inte vill vara med är min personliga åsikt
|
Inte enligt lagen så länge man inte använder dessa bilder i reklam
|
Är det inte dålig stil enligt lagen? Tror inte den säger något om det =) Jag tycker också det är väldigt illa att inte fråga om tillstånd.