Visa ett inlägg
Oläst 2009-03-05, 09:31 #3
fabians avatar
fabian fabian är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Jul 2004
fabian fabian är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
fabians avatar

Reg.datum: Jul 2004
Jag fick följande mail.... Fetmarkerar det jag tycker är anmärkningsvärt.

Citat:
Hej!

Jag är i utskott som organiserar en tävling, Finlands Bästa Webbsidor. Den här tävlingen har organiserats tre gånger i Finland. I år organiserar vi första gången Sveriges Bästa Webbsidor -tävlingen 2009.

Jag har bekant mig med era webbsidor, och era sidor var frisk, schema är angenäm, klar, lätthanterlig och enhetlig. Sidorna var så bra att jag hoppas att ni deltar i vår tävling. Jag inviterar era www-sidor: XXXXXXXXXXX Sveriges bästa webbsidor – tävlingen 2009. Jag hoppas att ni accepterar vår inbjudning.

Bara cirka 4-5% av Sveriges företag kommer att få den här inbjudningen.

Den här jätte popular tävlingen finns i adressen www.websiterace.com. Den viktigaste partner i Sverige är Radioguide.

Vinnare ska få radio kampanj, värde 50.000 SEK.

Deltagandet i tävlingen ger era webbsidor uppmärksamhetsvärde och synlighet för hela år 2009, eftersom varje deltagare får lägga sina webbsidor med länk och namnet på företaget/föreningen på vår populära Anmälda deltagare -sida.

Den här tävlingen annonseras mycket i radio och andra media.

I våra popular webbsidor är många tusen besökare varje dag. Besökarna kan rösta de bästa webbsidor gratis hela åren. Varje månad sidorna som får mest röster, publiceras och lönas. Och varje månad de fem bästa webbsidor går upp till international Globe -tävlingen.

Ni kan delta i tävlingen genom att skicka e-post till mig. Var vänliga och bifoga era kontaktuppgifter i e-posten. Er rabatt är nästan -50%, när ni svarar på vår inbjudning.

Deltagaravgiften i er serie är 1122 SEK (Normal pris är 1870 SEK). Det finns inte andra kostnader.

Vänliga hälsningar,

Anne Sipola
[email protected]
Sveriges Bästa Webbsidor –tävlingen
NT-Media Oy / www.websiterace.com
Jag tycker att mailet känns väldigt hafsigt ihopskrivet och känner inget överdrivet förtroende.

För övrigt känns deras största sponsor radioguide.fm rätt B, för att inte tala om websiterace.com´s egna hemsida. Förstasidan är en 600 kb stor png.

Jag kommer inte att delta i tävlingen.
fabian är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat