hmm... jag gillar inte det ni håller på med, anklaga för kopiering av sidan, jag vet inte om han har ändrat sidan sen innan, som ni sa men börja med kopiering av sida tycker jag är fel. "rokkan", jag kan inte ge dig några länkar men jag är nästan 100% på att jag har sett ett flertal liknande sidor av din med. Så pass många som ändå håller på med design idag, då är det omöjligt att göra så att dom inte liknar varandras så mycket.
Att kopiera rakt av och ändra färgtema, det är kopiering, har man däremot gjort på ett annorlunda sätt men kanske ändå verkar likt, då behöver det inte vara ren kopiering.
Så ni bör ha mer fakta innan ni börjar anklaga någon.
För att få med ett ordspråk skulle jag hellre vilja denna: "Kasta inte, sten i glashus" kanske långsökt men som jag sa innan så har jag sett alldeles för många designer i mitt liv och många liknar din, eller rättare sagt bådas... jag skulle gärna vilja se designen innan den ändrades, då jag vill veta om det är rätt att anklaga han eller inte, det kanske det är, inte vet jag men jag vill ändå se, för det brukar vara lätt att anklaga någon annan, när det gäller ens egen design