Visa ett inlägg
Oläst 2009-03-03, 12:18 #13
rics avatar
ric ric är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Feb 2004
ric ric är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
rics avatar

Reg.datum: Feb 2004
Förlåt att jag går ifrån ämnet du egentligen vill diskutera.

Jag förstår inte att man kan påstå att det skulle vara så likt att man ens nämner det.

Struktur:
Helt vanligt förekommande struktur för så många webbsidor under många år på internet.
En logo till vänster, en toppmeny, loginbox på högra sidan med en smalare spalt än innehållsspalten på vänstersidan. Boxarna är inramade. Webbsidan utnyttjar inte hela skärmbredden utan är centrerad, med en bakgrundsbild utanför det själva centrerade innehållet.
Som sagt, standardstruktur.

Grafik:
Den ena sidan är ljus den andra är mörk. Tapetliknande mönster har funnits i flera år på webben. Den enda grafiken som är kopia är standardikonerna på loginrutan som är mer "Windows-inspirerat" och finns på mängder av webbsidor.

Innehåll:
Den ena sidan handlar om filmer och den andra om refillkort. Visst menyalternativen har samma texter i samma ordning och skulle egentligen vara den enda punkten att klaga över, men det är så få alternativ ( frågan är om de är så unika för rewardsiter) att det troligen inte uppnår verkshöjd.

"Lorem ipsum"-texten finns ju även den på mängder av andra designer som säljs.
Med det vill jag säga att det inte är innehållet som säljs utan designen och där går det verkligen inte ropa varg...
ric är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat