Visa ett inlägg
Oläst 2004-11-06, 13:06 #34
Sleepwalker Sleepwalker är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Dec 2003
Inlägg: 14
Sleepwalker Sleepwalker är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Dec 2003
Inlägg: 14
Citat:
Originally posted by eg0master@Nov 4 2004, 16:35
Oavsett design, är inte tiden det tog att göra det som är det intressanta? Sidan kan ju vara hur ful som helst (inte för att denna är det), men tog det två månader att göra så kostar det därefter...

Hur lång tid tog det?
Tog faktiskt 2 månader. Men inte i ren arbetskraft. Utan jag vara bara lite lat och orkade inte
slutföra arbetet. Om jag skulle gjort allt i en s.k "hit n run" så skulle det väl tagit 2½-3 arbetsdagar.
Kanske vissa kan tycka är lite lång tid, men jag är lite petig av mig med saker och håller
gärna på att testa & pula med färger/former fram och tillbaka...

OCh jag står fast vid mitt uttalande ang. firefox/mozilla!
Säger såhär, om du inte kan se mina sidor i korrekt utförande är dem helt enkelt ej gjorda
för dig. Snackade precis med ägaren till KK (stor kontaktsida), och han var helt inne på mitt spår.
Man kan inte anpassa sig till allt & alla. Testa pröva köra en vhs-hyrfilm i din dvd-spelare så får
vi se hur det går...

OK, kanske tog i lite i metaforen ovan, men trots allt. Jag tror att 99,9% av de kunder som
vänder sig till mig & min(a) klienter ej använder firefox! Läste även ovan att det var 3-4% av
internetsurfarna som använde sig av firefox. Bullshit! Inte en chans, average joe använder det
han får med datorn, och det kommar alltid att vara så!
Sleepwalker är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat