Visa ett inlägg
Oläst 2009-02-25, 17:29 #7
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Jan 2004
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Jan 2004
Citat:
Ursprungligen postat av Jimmy Bergman
Citat:
Originally posted by -tartareandesire@Feb 25 2009, 16:55
Citat:
Originally posted by -JonathanS@Feb 25 2009, 16:40
Även Binero och Surftown kör ett liknande upplägg. Rätt så fantasilöst egentligen.

Hehe, Binero är ju alltid bäst =)

Fast JonathanS menade nog att Binero och Surftown var fantasilösa som kopierade oss om jag tolkade honom rätt.
Jo, jag vet. Det vara bara menat som en pik =)

Citat:
Originally posted by -jgabor@Feb 25 2009, 17:44
Citat:
Originally posted by -Jimmy Bergman@Feb 25 2009, 16:35
Citat:
Originally posted by -tartareandesire@Feb 25 2009, 16:55
Citat:
Ursprungligen postat av JonathanS
Även Binero och Surftown kör ett liknande upplägg. Rätt så fantasilöst egentligen.
Hehe, Binero är ju alltid bäst =)
Fast JonathanS menade nog att Binero och Surftown var fantasilösa som kopierade oss om jag tolkade honom rätt.
Fast vi kopierade ju inte någon, vi hade ju redan rabatt sedan en längre tid tillbaks och ville bara informera om det för dem som missat det. Påstår ju inte någonstans i mitt blogginlägg att det var en nyhet eller att vi erbjöd rabatt på grund av Spray...
Kan jag få tillbaks min spade nu?
Att inte haka på vore ju ganska dumt. Vad tycker herr Sulo man ska göra när andra sänker priset? Sen om man inte vill erkänna att det är på grund av Spray är väl var och ens sak =) Tror knappast kunderna bryr sig om orsaken till rabatten. Det är ju självklart att man försöker locka till sig så många av Sprays kunder som möjligt med enkla medel. Konstigt nog vill företag få kunder och tjäna pengar.