Visa ett inlägg
Oläst 2009-02-25, 10:07 #235
emilvs avatar
emilv emilv är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!

Reg.datum: Feb 2004
emilv emilv är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
emilvs avatar

Reg.datum: Feb 2004
Citat:
Originally posted by gummianka@Feb 25 2009, 10:35
...men din roll i det här har vi ju redan diskuterat, som anställd på http://www.levonline.se så borde du förstå grundläggande principer gällande rättigheter, och därför tar jag som jag sagt tidigare för givet att om du väljer andra distributionssätt så betalar du för dom kostnader som inte rör distributionen ? Eller, jobbar du gratis ?
edit: sen undrar jag lite, hur gjorde du förut (för jag gissar att du är äldre än 20)...
Det enda jag kan se att se att mina anställning berör denna diskussion är att min arbetsgivare Levonline, liksom The Pirate Bay, levererar kommunikationstjänster för Internetprotokoll. Skillnaden mellan Levonline och The Pirate Bay är att vi vidarebefodrar abusemeddelanden till våra kunder.

Jag förstår inte vart du vill komma eller varför detta ens är relevant. Jag tycker bara det känns fånigt att jag ska behöva stå till svars för mitt jobb och min ålder (!) i en diskussion om en helt annan tjänsteleverantör. Min arbetsgivare har inte samma åsikter, praktik eller roll som mig som privatperson, vilket du som "mogen vuxen" (?) borde förstå utan att jag uttryckligen ska behöva säga det. Tidigare antydde jag till och med detta i min signatur, men jag tyckte det kändes självklart och fånigt så jag tog bort det. Min arbetsgivare levererar inte heller någon BitTorrent-tracker, men det är fullt möjligt att någon av våra kunder gör det på samma sätt som att våra kunder kan drifta SMTP-, HTTP- och XMPP-tjänster på sina egna servrar.
emilv är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat