Ämne: Troligt?
Visa ett inlägg
Oläst 2009-02-22, 15:19 #16
Internet Swedens avatar
Internet Sweden Internet Sweden är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Apr 2005
Internet Sweden Internet Sweden är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
Internet Swedens avatar

Reg.datum: Apr 2005
Citat:
Originally posted by gummianka@Feb 22 2009, 12:52
Oj, vaknade vi på fel sida igår, eller gillar vi bara inte att bli ifrågasatta ? Jag tycker det var ett relevant inlägg, speciellt kanske med tanke på det ställningstagande ni hade "senast" det handlade om Er, och dom åtgärder ni då tog gentemot otillbörligt nyttjande av er sida.
Jag har förståelse för att ZN reagerar på att tråkkommentarer kommer över att enstaka användare sätter ett hos vissa för högt startbud - det ger en irrelevant kritik mot MD.

Jag kan tänka mig att liknande kommentarer skulle kommit om Thomas lagt ut tv.nu för 100 miljoner sek!?
Det är bara att inse att "sanningen" ligger i betraktarens ögon..

Vad som är godtagbart att sälja/köpa för är naturligtvis helt upp till innehavare/potentiell köpare och ingen annan. Däremot kan man väl ha sina egna åsikter om sannolikheten att sälja till ett extremt högt pris.

Sen vad gäller gummiankas kommentar - de tiotal kommentarer jag hört om den tråden (utanför wn) du syftar på är att den ganska tydligt delade upp medlemmars åsikter och syn på "affärsetik" i två läger. Märkligt nog kommenterades inte MD´s agerande som att det skulle varit tillbörligt på något sätt - faktiskt precis tvärtom, utan det var mest andra medlemmars "ytterligheter" som kommenterades..
Internet Sweden är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat