Visa ett inlägg
Oläst 2009-02-18, 23:47 #5
Freddiefredd Freddiefredd är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Aug 2008
Freddiefredd Freddiefredd är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Aug 2008
Mitchell Vargo, okej tack

hmm, jag håller inte riktigt med faktiskt På deviantart.com finns de många duktiga designers, och söker man på portfolio, så får du till 95% upp bara designer som Inte är speciellt stilrena.. Vilket betyder att, smaken är som baken

De orangea som du pratade om, har jag för att försöka få en upplysnings effekt.. tycker dock att man kanske skulle ta och breda ut den lite.. Ljuset ser så fixerad ut.. Men jag behåller de orangea

Min graffiti font håller jag med om,, de skulle kanske kunna bytas ut.. Lite mer grange i de hela.. Att den sticker ut håller jag också med.. Ska dra in den!
Ska vi sen prata om att de inte var snyggt med 0 i opacity, så kan jag berätta att de är de inte Är du uppmerksam så ser du att, de som går ut syns.. Och skulle jag ha 0 i opacity, med en skuggning, som är svart, skulle de resulteras i att de som gick ut, inte skulle synas.. Efter som att,, svart på svart, inte syns De betyder alltså, att jag har lite opacity.. Jag tänkte att de skulle vara snyggare med lite opacity för att stärka bokstäverna över bilden lixom.. Men men! In med fonten iaf, och fixa till den lite

Men som du sa, jag är en nybörjare, och nybörjare kan inte allt Därför finns ni till, och berätta vad man kan göra bättre osv
Freddiefredd är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat