Citat:
Ursprungligen postat av jonny
Det mest intressanta med den här tråden är attityden från jgabor i början av diskussionen där allt förnekas. Tydligen hade Sulos inlägg effekt.
|
Det här blir jag väldigt ledsen över att läsa. Jag gör
alltid allt jag kan för att bistå kunden och göra denna nöjd, och det är något jag är otroligt stolt över. Och jag är den
första att erkänna ifall jag har begått ett misstag.
Jag är otroligt ledsen ifall min attityd har uppfattats som annorlunda, och ber om ursäkt om så är fallet. Men det var
verkligen inte min mening.
Citat:
Originally posted by -ztream@Feb 12 2009, 11:01
Sluta flamea Gummianka annars tar jag bort dina inlägg. Det är uppenbart vad du sysslar med. Ingen vettig person skulle argumentera så som du gör om det inte är för att flamea folk.
|
Ursäkta mig, men att påstå att vi skulle vara ett bluff-företag och försöka lura våra kunder är
inte att flamea? Jag har gång på gång sagt att vi begått ett misstag, och inte på något vis har försökt lura någon! Vi har tagit det på oss, och har givetvis gett kunden full återbetalning för samtliga webbhotell! Jag ser ingen anledning till att fortsätta kalla oss för bluff-företag i ett flertal inlägg efter att vi har tagit på oss misstaget.
Citat:
Ursprungligen postat av ztream
Jag orkar inte ge mig in och argumentera om hur det inte är Robertsson och Lindbergs fel att de köpt en sida med en fil med åäö i sig och sedan blivit rumpknullade av Surftown.
|
Det var
filnamnet som innehöll ÅÄÖ, det var inte så att det uppstod fel för att
innehållet innehöll ÅÄÖ. Det är en enorm skillnad rent tekniskt, ifall du inte visste det. Och jag uppskattar även att du som moderator håller dig någorlunda opartisk, och inte kallar deltagarna i debatten för omogna ord som hör hemma på ett dagis.