Visa ett inlägg
Oläst 2009-02-12, 11:31 #78
Oskar G Oskar G är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Dec 2007
Oskar G Oskar G är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Dec 2007
Citat:
Originally posted by gummianka@Feb 12 2009, 12:11
flamea ? med facit i hand, vad hade varit det enklaste sättet att undvika det här ? är det någon som säger emot mig om jag påstår att det hade varit att ta reda på nödvändig information från säljaren av sidan ?

Sen är ju du moderator så det är ju din rätt att göra det om du anser så, sen kan det väl iofs vara en viss skillnad på att "inte tycka som du" och "ingen vettig människa tycker så..." och människor får gärna tycka att jag har fel, men i just det här fallet har det bara uttryckts av dig och berörda parter, vilket väl är naturligt.
(edit: jag hoppas verkligen att du har fel, på ett forum där en övervägande del på något sätt sysslar med företagsamhet hoppas jag att det är fler som inser att det bästa tillfället att hantera problem är INNAN dom dyker upp....när byggde Noah arken....före det började regna...)
Det är så pinsamt uppenbart att du inte har en aning om vad det handlar om. Tyvärr verkar det vara ett genomgående problem hos flera användare här på forumet, ni kanske kan bilda klubb?
Oskar G är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat