Jag behöver inte läsa igen, det hela är väldigt enkelt.
Den största skillnaden mellan ts och Surftown i det här fallet är att Surftown har insett att man gjort fel och följaktligen kan dra lärdom av det (och det är någonstans en milsvid skillnad på att göra fel, eller brista i rutiner, och att som ts säger medvetet försöka lura kunder och att vara ett bluffföretag)
Hade jag köpt aktuell sida, eller en video, eller en bil, eller vad det nu kan vara, så tar jag självklart reda på från säljaren vad som är grundförutsättningarna för att få den/det att fungera, oavsett om det är bakomliggande serverteknik, ska det vara beta eller vhs band, ska jag tanka etanol eller diesel.
Om säljaren inte kan tillhandahålla den informationen så skulle vara väldigt tveksam till ett köp, eftersom det kan vara en förutsättning för att det jag köpt ska fungera.
Då kan man fråga någon annan, i det här fallet har det gjorts på ett sätt som inneburit problem för ts.
Citat:
Originally posted by jgabor@Feb 11 2009, 17:22
Du har med andra ord pratat med två olika supportrar och ställt två olika frågor som för dig är fullkomligt relaterade med varandra, men på för oss är två helt olika ärenden utan någon som helst samhörighet.
|
då kan man ju välja, antingen blir man arg på Surftown, eller så inser man sina egna tillkortakommanden och drar lärdom av det. Om åäö inte fungerar på "Internet", är det lämpligast att bli arg på någon för det eller utveckla sidorna enligt dom standarder som råder ?
Om jag kör Beta band i min VHS, eller tankar etanol i min dieselbil, så kan jag ju självklart bli arg på Sony som tillverkat videon, eller i macken där dom sa att det skulle vara etanol, men istället för att lägga den tiden, och den energin, på att vara arg och skylla på någon annan, varför inte informera sig själv och ta eget ansvar ?...men det är ju bara jag...