Visa ett inlägg
Oläst 2009-02-11, 15:09 #15
dannel77 dannel77 är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Aug 2006
dannel77 dannel77 är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Aug 2006
Citat:
Att säga att någon har valt en idiotisk lösning tycker jag väl är helt ok. Man måste ju kunna ta emot lite kritik? Det är en del av spelet att ligga uppe på forum. Klarar man inte det så bör man inte fråga efter hjälp.
En idiotisk lösning? Jag förstår fortfarande inte vari idiotin ligger? Jag är övertygad om att vår medverkan på Prisjakt ger oss mer tillbaka än vad det kostar, detta innebär dock inte att jag inte kommer att avsluta "samarbetet" bara av rena principskäl.. Att jag inte spårar det gör ju varken till eller från för försäljningen. Det intressanta var också om någon jämfört avslutsfrekvensen logga+länk jämfört med att finnas med utan detta.. samt vad folk i almännhet anser om deras upplägg av klickdebiteringen..

För övrigt anser jag att gör man ett inlägg och uttalar sig om att något är idiotiskt så kanske det skulle följas upp av någon form av konstruktivt förslag också? Tycker inte DreamLogistics första inlägg bidrar speciellt mycket till tråden..

DreamLogistics, mitt första inlägg innehåller flera frågor, du får nog läsa det lite noggrannare. Likaså har jag skrivit vilken butikslöning det rör sig om "(i vårt fall osCommerce)".
dannel77 är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat