Visa ett inlägg
Oläst 2009-02-11, 11:19 #42
gummiankas avatar
gummianka gummianka är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: Apr 2008
gummianka gummianka är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
gummiankas avatar

Reg.datum: Apr 2008
Men då kan man ju iaf konstatera (igen, jag försvarar inte Surftown på något sätt) att hade ni bara låtit den ligga kvar på ett Linuxkonto (som den ju var utvecklad och testad mot, och självklart borde ni ha insett att ett byte därför kunde innebära problem) så hade problemet aldrig uppstått. Självklart föreslår Surftown att ni flyttar tillbaka den till ett Linuxkonto om siten har fungerat under ett Linuxkonto, allt ANNAT hade varit bedrägligt.

Sen vet ju till och med jag (och därför antar jag att det också framgår någonstans i avtal eller dokumentation) att Surftown inte "tillåter" byte mellan Windows-Linuxkonton, så därför kan det väl inte ha kommit som någon överraskning att ni fick betala för ytterligare ett år (detta kan man självklart ha åsikter om, men bör ju också ingå i beräkningarna när man väljer webbhotell) men det uppstår ju som en konsekvens av ett (felaktigt) beslut NI fattat.

Ni tog ett felaktigt beslut att flytta siten till ett Windowskonto helt enkelt, ett beslut som skapade problem som NI inte kunde hantera, att sedan skylla allt som händer på Surftown (igen...ja ni vet) är ju bara dålig karma.
gummianka är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat