Visa ett inlägg
Oläst 2009-02-11, 09:37 #34
robertsson robertsson är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Mar 2004
robertsson robertsson är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Mar 2004
Som jag skrivit innan, vi köpte en sajt som låg på Surftown, och för enkelhetens skull, så bestämde vi för att fortsätta köra på surftown, eftersom det fungerade innan.

Att konversationen är med 2 personer är väl inte det minsta konstigt, varannan gång har jag frågat och varannan gång min kollega.

Surftown får svara vad dom vill, jag har fakturor på 5800 kr. Kontona är inte köpta samma dag som Surftown hävdar, utan 1 månad mellan.
Vi ställde frågor till supporten vilka komponenter som fanns på respektive kontotyper (windows/linux) och fick felaktigt besked. Visst jag kan ta på mig ansvaret för att vi inte kollade upp det mer, så när surftown sa att vi skulle köpa ett konto till så accepterade vi det, bara för att får det fungera. Men det förändrar inte faktum att supporten gett oss felaktig information om vad som finns på windows respektive linux konton. Det var inte dubbla debiteringen som var bakgrunden till min varning eller missnöje. Men jag har väl rätt att bli dubbelt så sur när jag har betalat dubbelt och det fortfarande inte fungerar.
robertsson är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat