Visa ett inlägg
Oläst 2009-02-10, 22:17 #8
Toombass Toombass är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Jul 2006
Toombass Toombass är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Jul 2006
Tack för alla tips!

yellow: Jag har redan skickat faktura på 30 dagar, men den förföll ju somsagt för riktigt många månader sen nu. Ska skicka en påminnelse nu iallafall!

Frågan är ju då hur jag ska kunna bevisa för kronofogden att vi verkligen har ett avtal. Helt ärligt så tror jag inte att han ens kommer att hävda något annat dock. Anledningen till att han inte betalat är förmodligen att han sitter i en ekonomiskt svår sist, och har prioriterat alla andra räkningar först eftersom jag har velat "vara schyyst".

Min förhoppning är att han förstår att jag menar allvar om jag går till kronofogden och helt enkelt betalar.

Angående återköp. Kan det vara till min fördel att han faktiskt har använt sidan aktivt i flera månader? Nu har jag plockat ned sida för någon månad sedan, men i nästan ett halvår så användes sidan aktivt. T: ex så fick han många frågor och hälsningar via gästboken som han aktivt svarade på.

Han kan ju knappast hävda att han inte visste om att han inte visste om att han skulle betala eller dylikt eftersom han fått två fakturor som han inte har bestridit. Och ifall han skulle vilja hävda återköp, är det då verkligen okej trots att han faktiskt använt "produkten"?

MVH Tomas
Toombass är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat