Visa ett inlägg
Oläst 2009-02-10, 19:52 #4
dannel77 dannel77 är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Aug 2006
dannel77 dannel77 är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Aug 2006
DreamLogistics, anser du att vi är idioter som har logga+länk på prisjakt utan att hittils spårat avsluten? Då tror jag det är rätt många du kallar för idioter.. Likaså förutsätter jag att du själv driver en framgångsrik webshop och spårar alla avslut var du än annonserar? Det handlar för min del främst om att det är en del tekniskt rabalder med att sätta upp dessa spårningar, jag är inte en guru på området, men försöker efter bästa förmåga. Dock har jag en ryggmärgskänsla på vilken annonsering som är lönsam, men mitt deltagande i prisjakt är på väg mot sitt slut, då jag anser att det blir för mycket ströklick och deras enda strävan är att maximera antalet klick.. men visst, man kan väl knappast klandra dom för att vara företagsamma.

Vi har satt upp en avslutsmätare på prisjakt nu och jag har implementerat det här i Google Ad-words för ca ett halvår sedan också, det intressanta torde ju dock vara att jämföra avslutsfrekvensen med logga+länk och utan, det senare vet jag inte hur man mäter (när man inte har tillgång till kontrollpanelen) men har bla. frågat här på prisjakt om just detta tidigare.
dannel77 är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat